Grrr



Då var det dags för besiktning då. Sov till 13 sen blev det lite frulle, dusch och sen iväg. Denna gången kände jag mig förberedd, varningstriangeln var framplockad och J hade hjälpt mig med draget.
Men alltid är det något, tydligen hade reglerna ändrats och nu behöver jag svetsa på en liten sak på draget, vad jag ska svetsa på är inte helt klart än men jag har en månad på mig att lista ut det *SUCK*
Den käcka lilla besiktningsdamen tittar på mig och säger att det bara är att svetsa.... jomen visst, ser jag ut som ngn som har en svets hemma lr?? Gaaahhh

Jäjä
Tränade vidare med dogsen, Tina var lite sämre idag eller så var jag sämre helt enkelt. Hon har börjat löpa och denna gången skickar jag henne istället för Bob. Lilla Bob bobbelibobob, han var duktig även idag, och efter lite konsultation med Carin så ska jag lägga på lite nya övningar :)
I morgon kanske jag åker till Henrik och tränar lite för att få lite nya får och nya hagar!!

Tjing
/A

Kommentarer
Postat av: anfia med hundar

hahaahahaha.. men annapanna det kirrar la du.. en BRA KVINNA REDER SIG SJÄLV.. lr aa jag ska kolla me gubben om han kan fixa för dejje du vet han e svetsare.. luska bara ut va fasiken du ska svetsa dit hehe haha..

Hörs i helgen.

kram

Postat av: Anna

Bra kvinna har bra vänner.... pussar och kramar om... svetsargöööört får lista, för jag har hört att problemlösning är bra för själen ;)

2009-05-09 @ 00:02:34
Postat av: Anonym

Köp en svets på Jula för 2500:-, den har DU nytta av....

2009-05-09 @ 19:19:15
Postat av: Anna

P-O försök inte med anonymvarianten nu s

2009-05-09 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback