Helikoptern

Idag vart jag lite redig och gick direkt ut på en promenad med djuren. När jag var ute kom värsta skuren och vi blev alldeles dyblöta, men då vart det dubbelt trevligt att komma in å käka frulle :)

Vid 3 ska jag och kollegan ge oss av på en liten tur ner till mina paranteser för att lämna Tina. Tina ska nu få ett tikskydd för första gången och jag skrattade gott när jag tittade på de olika varianterna. Det fanns en modell i svart spets, blingbling och en rosa rosett. Totally porrigt *s* Men min lilla reserverade tik ville hellre ha boxervarianten, så det blev det!!

Efter att vi dumpat Tina ska vi fixa en gasolgrill åt kollegan innan vi ger oss av till Polisens helikopterdivision, för idag ska det flygas i utb.syfte..... Me like!! Kul ska det bli!!

Jag och Bööblan hade förresten en trevlig tur i hagen hos Marita igår oxå!!

/A

Kommentarer
Postat av: anfia med hundar

ååå fuskis... vill me åka helikopeter.. fast inte me dom du ska kopptra me iof :S

Hörru annapannapäron****.. snart måste vi ses.. inte om hundra veckor.. nu e jag ledig fram te på tis.. ska vi klämma in nån dag?

Postat av: Anna

japps måndag isf, jobbar i morgon och åker lite bort i helgen :)

2009-05-14 @ 22:03:28
Postat av: anfia med hundar

låter kaaaanon :)

2009-05-15 @ 07:43:46
URL: http://www.nogg.se/anfiaskelpies
Postat av: Silva & ludden...

Men....du kan ju inte åka bort i helgen????? Vi har ju spårträning till dig & böbben....

Ha en bra helg ändå....Kram!

2009-05-15 @ 10:55:25
Postat av: Anna

Hmm Bööb ville ha miljöombyte s

2009-05-15 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback