Spårböööb

Idag var vi inte först upp men efter en lugn frulle med kidsen gav vi oss av mot Västerlandas sökskogar. Ja de andra körde sök men jag körde spår med Bööb och löpTinan. Silva gick ut spåret till mig och tydligen slog hon följe med kungen av skogen ;)
Jag började med Tinas spår som jag lagt själv. Pinsamt nog tog det ett tag innan jag hittade vart jag lagt det när jag väl skulle ta det. Men när vi kom iväg så gick det väldans bra, och Tina verkade tycka det var jättekul!

Bööblan gick bra tills älgspåren tog lite över, men vi kom till slutet till sist ändå. Men kontinuitet i inlärning är aldrig fel *s*

Sen blev det grill och grodyngeljakt för barnen och visst är det najs att vara lite social igen med bruksvänner.

See ya soon
/A

Kommentarer
Postat av: PeO & Hardy

Social ????

Postat av: Bööblan

Såååsijal

2009-05-10 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback