Varmt å gött

Mmmm sicken helg :) igår vart jag nere vid havet ett par timmar och gottade mig på en klippa innan det blev go grill med fetaostfyllda nötfärsbiffar med avocado och jodgubbar :) Sen blev det öl tjöt å gh hos Ann på kvällen!!!



Idag blev jag väckt av Ann, som ringde mig trots att jag bara låg en trappa ner *s* Det var dags att träffa Silva i skogen för lite spår. Vilken värme!!! Vi började med fika och taktiksnack, sen las alla spår.
Så här gott hade jag det på en filt när Ann och Silva spårade med Trolla



Lilla Böbblan spårade finfint i det torra underlaget och tog med en extra pinne någon missat på en tävling för 2v sen ;) Gobiten :)

Efter underbart god grillunch så blev det lite vallning i värmen. Bob har blivit lite osäker i flankeringen i fösningen men går annars bra. Hoppas på fina tips imorgon :P Körde även Q-bus, Silvas vovve och han var riktigt duttig idag, skam den som ger sig, vi kanske kan få till en vallhund av den med :D

Efter en liten fadäs med barn och hundar ligger nu Bob inne och sover efter att blivit utestängd i typ 2h.... Stackarn, jag som trodde han sov ngnstans!!!

I morgon drar vi på träning igen

Tack för idag girls

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Nämen...stackars lite Böbblan, om han vill får han bo här..

Tack själv för allt!

Postat av: peo & Hardy

Kul att Du Fyllde år. MEN var var Tårtan.???????

2009-06-01 @ 20:22:28
URL: http://anderzzons.se
Postat av: Anna

Ja var var den????????????

2009-06-01 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback