Vi tränar på

Ja livet har sin gilla gång och vi tränar på! Med Tina blir det mycket delningsarbete och hon tar detta på största allvar och utvecklas hela tiden :) Detta är en mycket behövlig övning för Tinan och hon har nu lättare att släppa de andra grupperna hon inte för tillfället jobbar med, men sätter lätt fokus på den grupp jag anvisar. Vi kommer jobba så här ett tag. Hon mår oxå lite bättre igen och blir glad när hon får vara med!

Med Bob så tränar jag vidare på det Carin visade mig. Direkt efter att jag kom hem så satt det som en smäck, men dagen efter hade vi en dipp igen och Bob körde 200 knyck stundtals. Men jag fick ner honom på slutet och idag var han jättefin igen. Det känns kul!!

Idag skulle jag oxå ha börjat träna mig själv igen efter ett långt uppehåll, jag såg verkligen framemot detta men en liten olycka igår satte stopp för det, men nästa vecka är en ny vecka :)

/A

Kommentarer
Postat av: anfia med hundar

olycka? va har händit?

Postat av: Anonym

Tanten har trillat s

2009-05-06 @ 22:35:43
Postat av: anfia med hundar

hahahahahaha men annapanna då.. sluta gå i sömnen hahahahahaha.. stackare...

2009-05-07 @ 08:16:23
URL: http://www.nogg.se/anfiaskelpies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback