Good

Vaknade upp till ett strålande väder och innan frulle tog jag med mig Bob och åkte ner till hagen. Började där jag slutade och vi börjar hitta tillbaka till vår form igen, vilket känns skönt. Känner dock att det är lite svårt att hålla motivationen nu när säsongen börjar närma sig sitt slut och det är svårare att hinna med träningarna pga årstiden.

Idag är jag iaf väldigt nöjd, mycket pga nya uppslag i träningen. Iom att vi har såpass många får nu så körde jag lite mer sortering, tränade på att fokusera på "sin" grupp, look back och dubbelhämt. Så även om jag skulle vilja ha ett gigantiskt stort fält, så kan vi iaf få till en hel del roliga övningar!! Och är jag glad så är Bob superlycklig!!

Efter träningen spelade vi lite fotboll och Bob charmade 2 damer i kjol och högklackat som var över 70 att spela lite boll med honom... ja charmig det är bara förnamnet på denna vovve *s* Me like alot.

På tisdag kommer Tina hem igen och då är allt som vanligt igen :P

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback