Kaffe



Kaffe på morgonen, första koppen... Finns det ngt godare?? Kryddar mitt med lite kardemumma och dricker i stort kaffeglas med mjölk. När man är ledig och kan ta en lång frulle då är det bara så himla gott.
Idag ska vi inte träna.. mycket pga skitträningen igår, måste tänka lite tror jag. Så idag ska vi bara lata oss och vara små prinsessor jag och Bob. Jag ska börja med att göra mig fin hos frisören, sen ska vi ut och gå ett par timmar på ett ställe jag aldrig varit. Ska bli spännande! Sen är vi bjudna på hemlagad thai ikväll. Mums, me like.. Men nu har det varit så mycket goda middagar under ett långt tag att jag nästan får börja tänka på min vikt *s*

Ha en go dag i solen vänner

/A


Kommentarer
Postat av: Susanne

Long time no see! :-) Hur har du det nu för tiden?

tänker minsann på dig ska du veta.

Kram på re´

2009-10-28 @ 09:18:56
Postat av: Anna

Men Gumman... lever du?!? Nä nu ska jag minsann ta mig i kragen och komma förbi nästa v!!

2009-10-28 @ 12:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback