Vardag

Nu har vi varit iväg hela helgen, jag och Ann! Fullpackad bil och semesterfeeling. vägen upp kantades av cacher och vi var inte direkt först på tävlingsplatsen. Men några ekipage hann vi med.
På lördagen tittade vi lite mer på vallningen och nu hade även Malin och Annsofie kommit, så det blev fika fika fika!! Götapetter sa  min mage :/ 
Kul att träffa alla igen, och speciellt var den en som var extra kul att få träffa!! ;)
Sm:et i år kantades av lite kyligt väder och svåra förhållanden, så det var kanske inte helt publikvänligt, men mingel är ju alltid kul!! På kvällen var det middag sen på natten var jag och Ann ute och gjorde stan *s*
På måndagen var det kurs hos Peter. Tyvärr hade jag inte hunnit träna så mycket som jag tänkt och kunde inte köra precis det jag planerat. Men jag körde delningar på håll och det gick ju över förväntan :) Kul med en ny övning och Bob gillar ju sorteringsarbetet. Nyttigt att köra moment där jag måste lära mig att läsa fåren, det är jag dålig på annars! 
Nu ska jag satsa på IK2 tyckte Peter och det är tanken!! :)
Hemvägen gick bra och några cacher till blev det!!

/A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback