Borde sova men... ??

Hmmm känner igen tecken men hoppas att det bara är jobbet som spökar med min sömn. 1h sov jag i natt. Sen spelade jag nintendo, läste, la patiens, tittade ut i mörkret, kliade en vovve och försökte mitt allra yttersta att sova, men icke. När klockan ringde var jag fortfarande inte trött utan körde barnen till skolan innan jag tvättade en tvätt, plockade ur diskmaskinen och kokade kaffe inför dagens aktiviteter med M. Bara där, borde jag satt stopp. Jag är inte morgonmänniska och jag håller inte på med såna grejjer kl 8 på morgonen. Men visst kl 10 var jag på plats, tom lite tidig.... :/ Ut på cachejakt i 3 h innan kidsen skulle hämtas. Galet.
Middag, hästpyssel, vik av tvätt, mys med barn, idol, mmm och jag är fortfarande inte trött.....

Hundarna är utslagna men inte jag
Ryan Cabrera – True - NapsterLive Version

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback