Hurtigast i stan?

Ja så känner jag mig lite nu faktiskt. Även idag var vi ute i 3,5h. Tina är överlycklig och skulle lätt kunna vara ute lika länge till :)

Träffade Ann och Anette i hagen idag för lite vallning. Kul med nya bekantskaper och Anette kommer vi att träffa igen vilket ska bli jäkligt spännande.
Körde vidare på mitt projekt med Bob och även om det inte är klock så är det helt klart så att det känns som att detta är ett ok sätt att försöka köra på ett tag innan utvärdering. Jag var iaf osunt nöjd med gosevovven idag.

Efter vallningen gav jag mig ut på mer cachejakt, och det gick uppför *pust* och efter gårdagen så var jag lite stum i benen, gpsén gav upp och jag fick hjälp via telefon av M... Thnx vännen!! När jag irrade runt på berget kom en vilsen dam, med karta och kompass. Hon hade dessutom tappat bort sina väninnor. Haha ja det var bara att lägga iväg värsta busvisslingen och skicka Tina, å snart var alla samlade och glada igen, följde dem ner för berget igen. Slutet gott :)

När jag kom hem fick jag gå på jakt i mitt sovrum då en hemsk odör infunnit sig, dammsög, tvättade golv och hundsäng, men dödlukten satt kvar... sniffade runt i panik, död råtta under golvet var tanken. Bläööööh
Men nej då det var bara dotterns OSTRON.... tack för den, nu står ostronet på utsidan och rummet har återgått till normal lukt efter utvädring.

Nu vankas jobb hela helgen

/A

Kommentarer
Postat av: Heléne & Brassan

man kanske skulla ta upp det där med cachejakten igen, jag höll på med det innan jag skaffade Eassa. Fanns ju mängder redan då men nu måste det ju krylla av dem, eller?

Kul sätt iaf att hitta nya promenad"vägar" på!

hmmmm ostron?????

Ha ha ha, det var lite kul!

Ha det gott!

;-) Heléne

2009-09-06 @ 08:58:43
Postat av: Anna

Håller med, blir braiga promenixer med vovvsen, har dratt enhel del mil denna veckan s

Ja man kan skratta i efterhand åt Sandras lilla ostron, och som hon sa -Det luktar bara när det dör, mamma. Japp Död luktar det !!



Ha det gott

2009-09-06 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback