Jaaaaaaaa

Är det sant?? Kan det vara så?? Att Tina för första gången sen -06 faktiskt mår fint :D Trots vurpa igår på agilityn, trots lite vallning på skojnivå? Kanske pga de milslånga promenixerna jag tagit?? Åååååååå lilla stumpan, kan det vara så? Och vi har massagegånger vilandes ifall det blir nya skador men nu, just nu mår hon bra, och det visade hon genom att hälsa på damen i affären nedanför för första gången sen jag flyttade in för ett år sen. Jag är så glad för Tina... Gullegullehund, så värd att slippa smärtan. Enl Anna så var vi snabba nog denna gång och tog bogskadan direkt, och det gav resultat, dessutom började med nypongojset som Hanna och Fredrik tipsat mig om, kombo kanske. Skitsamma, just nu, idag, är hon frisk i sin kropp!!

Skulle ha tränat idag men det blev lunchmatsförberedelser till dottern och goooood gooood fisk och musselsoppa till middag. Bäst att passa på när jag känner mig så matglad!! Det är ju annars inte min starkaste sida men just nu bakar jag och lagar mat som aldrig förr... kan det bero på att jag försöker hålla igen *asg*





/A

Kommentarer
Postat av: ...

Darling, du å jag :)

2009-09-09 @ 23:52:10
Postat av: Anna

mmm du å jag

2009-09-10 @ 00:25:05
Postat av: H

Jisses vad roligt:-) hoppas att Tinan får hålla sig frisk. Nellan hon röjer och studsar och är inte halt så jag vågar aldrig sluta med nypon...

Kram

Postat av: Anna

Nä inte jag heller, nu blir det nypon for life s

2009-09-10 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback