Pulsa sig lite...

Idag vart det ju jobb och efter att ha lekt sent med Ann igår så var jag lite seg ;) Men det är bara att bestämma sig, så jag svidade om kvickt och drog iväg till stallet för att kolla ungarna och fixa hästarna. Sen när de red så passade jag på att pulsa en lång runda på golfbanan. Lite seg i benen idag efter att ha kört rätt hårt igår när jag var ledig :) Fasen va najs att vara lite på g igen.. känner att jag måste plocka tillbaka min kondition och jag tror inte det kommer bli så himla svårt. Faktum är att jag längtar efter att dra på mig löpardojjorna och ge mig ut och springa av mig. Så skönt för själen och bra när tankar snurrar i skallen!!

Nu väntar jag på barnen så vi kan käka middag Köttfärslimpa, gräddsås, lingon och kokt potatis. Himlans gott!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback