:)

Igår var jag och Ann upp till P för lite inomhusträning. Vi körde banor, malteserkors och fållträning. Kollade hastighet i drivning och lite högerflank. Shiiiiit va kul. Både jag och Bob var lite spända första passet men sen släppte det mer och mer!! Med denna vovven ser jag verkligen hur fina grunder vi faktiskt fått till och nu börjar jag kunna läsa fåren bättre oxå... Bara att träna på, det känns som att det hela tiden går åt rätt håll i vår utveckling!! Härligt!!
Idag har vi bara varit ute och roat oss, men nu ska vi varva ner innan nattpasset!!

/A

Me like
     ll
     ll
     ll
     V

 

Kommentarer
Postat av: Silva

Håller med, grymt bra låt....

Postat av: Ann-Charlotte

Åh vilken härlig dag med massor av roliga å nyttiga övningar!!! Nu vill jag ha barmark att träna på...

Ha en supermysig helg!=)

Kramis

2010-03-12 @ 11:15:27
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: AnnSofie

Kul att det känns så bra!! Ska bli spännande att se er framöver:) Kram AnnSofie

2010-03-14 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback