Konditionsträning

Idag tog jag på mig joggingdojjorna när jag kom hem, laddade lite nya låtar på mp3-spelaren och sen gav jag mig av. Tina hängde naturligtvis på. Det var allt för länge sen jag sprang. Konstigt det där, förr tränade jag allt för mycket, nu blir det allt för lite. Jag har som vanligt svårt att lägga mig på en lagom nivå.
2-3 dagar i veckan hade ju varit lite lagom men frågan är om jag kan hålla det.
När vi kom hem efter 7 svettiga km (tur att man är enveten!) så stretchade jag av mig och Tina. Tina är helt klart mer spänd på vänster sida. Jag måste även här bli lite bättre på att stretcha. Kör ju rätt mycket hård kondition med henne när jag rider och så!

Man blir ju helt klart lite mer pigg när man tränar så jag passade på att städa av huset ordentligt. Najs när det var gjort kan jag säga. Tina fäller nu så det låg goa pälshögar överallt. Men nu är det så fint!

Nåt spår blev det inte idag för tiden räcker inte alltid till men till helgen ska jag väl lyckas trycka in något!
Men lite inkallningar med ställande blev det och dom var bra. Jag är dock i första fasen med stora dk. men ställandet är bra och farten är kanon än så länge!! Både jag och Tina tyckte att det var kul med ett nytt moment!

I morgon blir det en krogrunda på havet med några av mina arbetskamrater. Vi kommer att ta första ölen på Marstrand för att sen se hur många hamnar vi hinner med! *s* Kul ska det bli!  
Drunken Sailor 

Over and out!

Annapannan




Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte & Meja

Hej!
Tack för att ni tänkte på Mejas tass,den är på bättringsväg och om den är lindad så kan vi mjukstarta lite med vår träning...
Wow vilka kanonfina bilder det blir med din kamera på superTina!!!
Ha en härlig krogrunda!=D
Kramelikram A-C & Mejan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback