Kvällsträning i hettan

GRRRRRR

Idag plockade jag upp Anfia vi kvart i 7 för att åka iväg och träna lite. Det var sjukt varmt ute och termometern visade 27°  Rätt kvalmigt var det oxå! Jag började med att lägga ett upptag som fick ligga till sig medans vi tränade. Sen tog jag ut Tina och körde lite kryp. Stundtals så går hon riktigt fint men tyvärr var det inte det som kom med på bild idag *s* Jag var ialla fall mycket nöjd och tror att det kommer bli finfint när det är klart! Sen körde jag lite targetövningar med Tina. Bara för att skoja till det lite samt kanske för att kunna använda det i ink. med stå senare! Hon snappade snabbt att det var nåt med targeten. Kul, vi får se om det blir nån utveckling på detta. Körde även lite fritt följ, saktagående, inkallningar och ingångar. Tina skötte sig fint men det märktes att det var varmt! Bra träning var dock att typ 40 familjer med barn var på plats och spelade div bollsporter och hade andra lekar för sig! Bra störning!

Anfia körde oxå och jag var mycket impad över hur fint Warroo klarade allt stoj runt omkring!! Bra jobbat, Anfia! Lilla Warro var jätteduktig idag! Efter den lilla träningen så fikade vi med sjukt goda wienerbröd med choklad på, mums!! Hundarna for runt som galningar och hade jätteroligt! Till slut gick ögonen i kors på Warroo och då bestämde jag mig för att ta mitt upptag. Jag trodde inte att Tina skulle fixa det riktigt men hon överraskade stort genom att gå spikrakt ut, ta spåret åt rätt håll med fint drag, och sen gå i kärnan kalasbra!! Duktiga lilla knashund!! Bilder finns på
hemsidan

En skön härlig träningsstund!!

Ha det fint! 

Kommentarer
Postat av: anfia

thanx för en trevlig träningskväll... bilderna blev ju gööööööör fina ju...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback