Snurrigast i Sverige??

Förmodligen är det så. Denna dagen går nästan till världshistorien.  Hasade å masade hela förmiddagen. Tjejerna skulle på hoppträning och efter som tiden blivit ändrad skulle Janne ta dom. 16.30 säger jag till Janne, Don't be late.. tyvärr var det 15.30 träningen va.... jehupp. Jag drog i väg för att hämta Mikaela i Kungälv innan vallningen, och kunde då inte motstå frestelsen att köpa en latte på McD. Sen gjorde jag klassikern att kika på klockan å hälla ut halva stora latten i knät!!! jomen flott. Sen ringer jag upp en vän på mobilen utan att märka det.. varpå denna vän fick höra ett utlägg om min latte!!??!!!! Dessutom har jag idag lyckats anmäla mig till ett VP istället för Ik1, fel tävlingsummer på anmälan... Så nu ligger jag här å känner att det kanske var en mindre lyckad dag ändå.. tur att den snart är slut!! fick tröst äta en dubbeldajm å en påse kolabrio till kvällsmat för att inte bryta ihop... nädå så illa är det inte.

Träningen idag var rolig dock. Har ju inte varit där sen juni och det har ju hänt endel. Visslade såklart samt fick bra övning för att få Tina friare. Nu ska vi köra på så får vi se. Förhoppningsvis får jag tävla IK1 nästa helg.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback