Det är natten...

å jag kan inte sova :/ Kasst nar man vet att klockan kommer ringa tidigt. Har legat och försökt somna i en timma men ger nu upp. Bloggar lite ist. Fast om vad? Har ju inte hänt nåt. Jobbade sent så det blev bara lite inomhusträning med piggågladBob. Anmält till lite tävlingar i aug, då jag har semester. Fick plocka bort endel i maj pga av jobb och att Sandra hade tävlingar samma dagar. Det gör inget :) Klart lilla stumpan ska tävla!!
Annars... Jo Bob har skaffat ny hobby, tugga sönder och svälja föremål. Status i dagsläget. En utskiten handske och en uppspydd strumpa. Det tackar vi alldeles särskilt för då vi inte vill göra en magoperation. Idag gav han sig på en enorm badhandduk, men jag meddelade honom raskt olämpligheten i detta.

Nu ska jag surfa lite innan jag hoppas att John Blund hittar till mig
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback