Vår

Ja det var det verkligen när jag kom mig ut idag. Härligt i solen :) Hörde av Silva och Peo att det skulle bli ännu bättre i helgen, hoppas hoppas för vi ska ju till Karlstad och mysa.

Idag åkte jag för att träffa Silva i hagen, med kom även Peo med en kamera med objektiv större än Bob ;) Det ska bli spännande och se om det blev några bra bilder. Jag druttade förstås på ändan och låg som värsta skalbaggen med benen i vädret en stund :)

Tina var fasligt olydig och jag måste verkligen ta tag i henne nu om vi ska ut i 2an i april. Bob jobbade både bra och sämre. Vi lägger mycket krut på höger och vänsterkommandona, men idag var han inget snille. Däremot gick drivningarna bättre! Ja herregud, dessa djur :)

Även Q-bus var mer fokuserad idag och blev bara mammig i slutet när han vart trött. Men jag tror att nästa gång får inte Silva vara med, eller så tar jag honom helt enkelt ett litet tag :P Vad tror du om det Silva? Q-bus har iaf väldigt fina flanker :)

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Ser fram emot att se bilder från erat träningspass i vårsolen,jag är inte alls avis,humm...Tror jag kommer ner typ NUUUU!=)Kul att Silva & Q-bus oxå tränar i fårhagen,snart är ni fårberoende ni med.;0)

Sköt om er och ha en mysig kväll!

Kram

Postat av: Silva & ludden...

A-C:....jag tränar inte i fårhagen.....jag e mest i vägen....iaf säger Anna det!

Anna: Mitt ludd?? då kommer jag ju sakna honom....

Vi får väl tala om saken....jag e på läger i helgen så vi får höras om framtiden.

Tack för idag!!

2009-03-11 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback