Äntligen fredag

Ja så känns det verkligen. Vilken tung vecka det har varit, har kännt mig totalt orkeslös och uppe på detta så har väldigt många på jobbet varit hemma sjuka. Va löjligt, jag var ju där sjuk...  Disappointed  hehe. Kanske därför jag kännt mig så himla orkeslös oxå *hehe* Jaja. Sånt är livet. Vi hoppas på bättring nästa vecka.
Vi avslutade ialla fall veckan med after work och det är ju aldrig fel. Vi bokade oxå in en ny datum med full utgång och dans hela natten!! Det ska bli jäkligt kul!!!
När jag kom hem var det bara att stappla runt med hunden en sväng och det var svinkallt och tunggått med mycket snö och elak skare! Jag är ialla fall förskonad med en hund som inte har några som hels problem med tassarna. Förmodligen för att jag inte går så mycket på saltade vägar. Idag var det fullt med rånare och tjuvar i skogen enligt Tina. Hon gick med otroligt hög svans och ett bröst parti som gjort många bodybuilders avundsjuka... Fan va hon e tetig nu alltså man kan ju bara skratta åt eländet!!
 
Imorgon blir det ialla fall kul för vi ska åka och titta på en gård, så håll nu tummarna för att det ska vara nåt. Det hade varit så skönt att få egen mark och ordentligt med plats!! Sen ska jag lägga ett litet spår och valla om tiden räcker till. På kvällen kommer Anders och Susanne och då ska jag  ta revanch i Gin Rummy!!

Ha så gott  





Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Hej på er!
Hoppas du känner dig piggare nu och att gården var något för er...Har ni broddar på fåren eller skridskor,när det är så halt;-) Sköt om er och ha en skön helg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback