Spårupptag och upplet

43263-81

Idag tog jag mig i kragen och gick ut och körde ett litet spår med upptag samt  ett upplet.
Spårupptagen gick klockrent med fin fart  och intensitet. Tina gick rakt ut och tog spåret åt rätt håll. Sen sög hon spåret och gick i rask takt! En belöningsboll samt slut hade jag lagt och det var inga problem! Kul!

Sen vallade jag och Anfia en korridor och Tina fick 3 små föremål varav en var en plast hylsa! Inte heller detta var några problem.
Efter detta fick Tina och Warroo leka lite och de hade sååå kul!!
43263-79

Sen körde jag lite lydnad med Tina och hon var då lite mer sansad i sitt fria följ och jag är nöjd med positionen. Körde några inkallningar samt läggande, kryp, apportering och plats. Är överlag nöjd men vet oxå vad jag behöver lägga mer vikt på! Förhoppningsvis kommer det att lugna ner sig lite nu så jag kan komma igång och träna mer regelbundet!!

I morgon blir det träning med gänget igen!! 

Ciao 
 


Kommentarer
Postat av: Silva

*det e kul me spår*, *det e kul me spår*....eller?

2006-05-11 @ 18:00:33
Postat av: Anna

Hmmm unjefär så ja, du känner mig för väl!! Hemskt att säga men första spårträningen sen gränsvallar lägret! :/

Postat av: Silva

känner så väl igen känslan, så jag struntar i spåret!!! Haha!! Vi tränar sök & det är så trevligt!!!! *retas*

2006-05-11 @ 22:41:07
Postat av: Anna

Blööööööääää, Tina kommer nog aldrig bli nån sökhund
*snyft* Ska inte du ha nåt läger snart som jag kan komma å va med på!?!

2006-05-12 @ 14:38:43
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback