Återuppbyggnad

Tina fortsätter att tillfriskna och nu är det återuppbyggnad och styrketräning som gäller för den lilla gumman. Anna gick igenom henne ordentligt och allt ser oerhört ljust ut. Jag ska köra på med simningen samt börja köra med viktmanchett på vänsterframben, så Tina tvingas använda det benet lika mycket. Jag ska köra mycket smidighetsträning i form av åttor, så hon blir bättre i sin vänstra sida. Tänk ändå, för en månad sen var jag på väg att ge upp, och nu har det vänt så totalt.

Igår var min lediga dag, sån lyx va!?! Jag och Susanne åkte till Torp och jag köpte mig ett par riktigt coola jeans från Filippa K, så najsa! Sen fikade vi och bara gled omkring. En helt skön känsla att vara ledig så mitt i veckan. På em så var det dags för barnen att hoppträna igen. Det går riktigt bra för dem med sina nya hästar och Emelie börjar komma upp i lite höjder.
Warroo har kommit hem till oss igen för att få en helg på landet, han ska stanna hos oss till på måndag. Det blir roligt för Tina och även för resten av familjen som bara avgudar denna lilla kruthund.

Jag går själv och glädjer mig över att jag ska till Skinnskatteberg och valla nästa helg, det var allt för länge sen så det ska bli riktigt kul.

Må väl

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

*snyft* jag saknar min lilla tyrann... det e så tomt utan han juuu...

Postat av: Ann-Charlotte & Meja

Härligt att Tina svarar så fint på simrehaben!
Vallning i Skinnskatteberg låter intressant,vem ska ni kursa för???
Är du nöjd med din kamera? Jag ska köpa en ny men vet inte riktigt vad...
Sköt om er väl!
Kramar från oss i norr.

2006-11-26 @ 16:04:20
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Anna

Kameran jag har är en Nikon D50, jag har skaffat ett nytt objektiv och jag är jättenöjd.

2006-11-27 @ 16:02:07
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Lena G

Hej!

jag googlade och hamnade här eftersom jag febrilt letar efter viktmanchett att ha på benet till hund! Du verkar ha hittat en sådan? Var??

Tack på förhand!

Lena

2008-09-11 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback