mmmm det är rätt najs

image188

Med blommor från trädgården som doftar ljuvligt och finns i såna mängder att det är kul att plocka in och njuta.
*asg* nu trodde ni allt att jag blivit galen va??? Men vad gör man när man håller på att förgås av träningslust?? Man hittar nåt annat att fokusera på och just nu är min trädgård fylld till bredden med rosor :)

Jag sitter annars och funderar återigen på att skaffa mig en ny hund, lite för att ha en hund att träna om nu Tinas skada ska envisas med att krångla. Alla andra bc-människor har ju ett knippe, så varför skulle inte jag?? Sen är det ju förståss det svåra att hitta en grym, grymmare, grymmast hund. mmm Tanken är väckt... nån som vet nån grym hund?

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback