Tänk vad man kan hinna, bara viljan finns

F?
Idag var det kalas för Sandra! Men ihop med att en italiensk buffé skulle ordnas, så skulle huset städas, hästar motioneras samt får komma ut på en liten tur. Och som den jonglör man är så ger man sig in i leken. Jag gillar lekar :) Så medans hästarna grejas med så gav jag mig av med fåren på en schysstdrivning på ca 1km. Det avrundades med ett 100m hämt för att  drivas hem igen. Fort går det hem och Tina fick hämta upp 2ggr. Men shit vad bra det går! Ska bli så kul att ge sig upp till Roland å dom igen för att se förändringarna i hunden! När fåren var på plats igen så var det bara att spänna sadelgjordar på de små hästarna innan döttrarna gav sig av på jogg. Nappe ska nämligen träna upp sin kondis och Crocket får väl hänga på :) Sen körde tösena bra träning i padocken med de nya hoppstöden och bommarna. Bra där  :) Jag var ute och fotade lite men det blev sådär men jaja..
Så klart så blev jag sen med det andra men det är så kul med ungarnas ridning så det var totalt värt det.
Vi käkade iaf gott och snackade skit, sen när de flesta gått så stannade Johan å Marlen kvar för lite Gin Rummy, som jag faktiskt vann, trots groggar vin och annat skräp. Bra, about time!!

Imorgon ska jag träffa Anna tidigt för massage, phu.. sen blir det ridning med tjejerna innan agilityn på kvällen. Full rulle. Som vanligt!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback