Feber

Denna veckan har jag känt mig svårt risig. Ont i huvudet och ont i kroppen.Tog då tillslut febern idag och jahaja 39°
Sådär va... Men jag är ju ledig i morgon så jag hoppas på snabb bättring.
Jag var iaf å vallade på min lilla flock får i måndags.Tina var helt otrolig, jag var så impad. Hon anpassade sig så fint till flocken och lammen och det gick fantastiskt bra. Vi körde ett litet kort pass med tanke på lammen. Men jag är så nöjd. Äldsta lammet Pål fick dock en liten tiillsägelse av Tina då han är svårt tyken, men det räckte med en gång så gillade han läget.
Jag såg iaf att Peter Nilsson som var nere och hälsade på för ett par helger sen, kommer att vara med som instruktör på Gränsvallarens valläger i sommar. Å sååå kul!!! *glad*

Nu ska jag försöka sova lite

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback