En dag...

 
Idag har det varit full rulle, och det kommer hänga i hela helgen! Efter frukost skickades töserna ut för ridning och jag gav mig av för att valla lite med Tinan. Hon är ju inte helt långt från löp nu så det var egentligen korkat kan jag känna i efterhand. Blev skitirriterad på henne, för hon var omöjlig å fjantig, vilket jag har svårt att ta. Men men bara att lägga bakom sig. Sen var det bara hem och byta om för att dra ner å hjälpa till på ridklubbens regionala ponnytävlingar. Satt från 11.30-19.30 i domartornet och tog tid samt skrev protokoll. Väldans kul faktiskt. I morgon är det lokala tävlingar och Sandra ska vara med med Crocket i Lätt D + Lätt C. Sen ska jag vara funktionär efter det. Det kommer nog vara lite tungt att köra en sån helg men man måste ju hjälpa till.
Nu ska vi snart gå å lägga oss för det blir tidigt i morgon, halv 6 ska vi upp. Håll tummarna för Sandran.




/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback