Skiiiiiiiiit

43263-132

E mysigt tycker Tinan, speciellt när man kan göra sin egna speciella skitinpackning, för att senare smyyyyga tyst, tyst in och dela med sig av inpackningen lite varstans. Usch å blä, tycker resten av familjen. Det får nog bli ett bad för lilla äckelgrisen idag.
Annars har vi hunnit med ett pass såklart och jag tycker faktiskt att hunden går bra nu. Självklart skulle det vara att föredra att hon faktiskt lyssnade efter vilken signal jag blåste och inte gav sig av bara för att jag tänkte vissla. Men överlag, bra flanker och relativt bra lyd. Går hon som hon gick idag, så ska vi väl kunna få ett första pris. Men det är ju oxå så att hunden inte går själv utan jag är ju tyvärr med..... jag är ju faktiskt rätt bra på att vissla tvärtemot det jag menar å höger å vänster blir dimmigare än någonsin, men skam den som ger sig.

Kl 11 är det möte, sen ska jag handla lite inför helgens aktiviteter, då min bror, sambo och barn kommer och hälsar på, samtidigt som tjejerna har en kompis som ska sova över oxå. Sen är det städa, städa, städa innan kvällens hoppträning. Men förhoppningsvis hinner jag slinka in med ett träningspass innan jag hämtar barnen kl 16. Vill man så går det.

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag blir sååå imponerad!!! Snacka om att det är fokus som gäller..Själv sitter jag här med skrivångest, hemtenta som ska vara inne idag, och gör allt annat än och skriver. (tittar på din sida.. och blir lite glad) Har du någon tävling kvar?

2007-10-11 @ 10:27:28
Postat av: Annapannan

Åh va flott å sitta å plugga! Själv sitter jag å funderar på om jag kan skjuta på städningen tills i morgon... Det är kallt å regningt idag..blöäää Kan nog skjuta på det ändå. Handlat har jag iaf gjort :) Japp tävlingar ja.. Km plus 2dagars i Gräfsnäs om vi kommer med. Lycka till med tentan å tävlningarna i helgen!

Postat av: Ann-Sofie

Lycka till på både KM och Gräfsnärtävlingarna! Vi håller koll på vall-reg hur det går. Du hinner säkert städa under morgondagen ( det är lustigt hur snabbt det kan gå..), så tänd du brasan och ta en kopp gott te! Tänker gå ner till min brasa strax. Här har det kommit lite snö i luften idag, o mina små tackor som blev klippta igår..Nu har är de i alla fall i ladan med strö med baggsällskap och verkar trivas utmärkt!

2007-10-11 @ 19:13:24
Postat av: Annapannan

Ja jag sköt på det...städningen alltså, men det finns ju alltid kvar ;) I morgon ska jag fixa räkröran oxå... fasen, jag skulle ha städat idag!

2007-10-11 @ 22:05:04
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback