22.13 den 3e januari

Jaha då var man hemma igen. Emelie har feber och verkar tyvärr missa hela lägret, så tråkigt för henne, hon har sett framemot detta så mycket. Lider med henne. Jag själv, är totääält tom i bollen efter 5 timmars prov. Jösses så svårt det var. Allt testades, närminne, långtidsminne, simultankapacitet, logik, nogrannhet, snabbhet, you name it, I did it. Nu är det bara att vänta på svaret. Tyvärr dabbade jag mig på en bit vilket gjorde att jag missade ett helt block av frågor. Känns såååå onödigt. Det kan vara avgörande, 40 frågor åt h...vete. Men, men, whats done is done.
Nu sitter jag å varvar ner med ett glas vin och kollar lite tv å surfar ;) simultankapacitet va det va?? hehe

Ha d
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback