Bob å vindruvan

image269image270image271

Lilla Dampbob tyckte att det var sååå trist nu på kvällen att han snodde åt sig en vindruva som han hade svårt kul med till han lyckades få punka på den. Men innan dess var den ett spänningsmoment utan dess like. Den gick att leka med i alla de former i ca 20 min. Det var sorkhopp, kast med liten druva, druvrejs, you name it. Man tycker annars att han borde vara helt slut. Jag träffade Anfian å gick en promenad med henne. Herregud, hade helt legat av mig gällande att gå med 2 dogs. Trasslade till det hela tiden. Väldans irriterande. Sen fick han ju åka bil, vilket är en pärs bara det. In i hundgården å stå i ca 2h innan Janne och Emelie kom hem. Han borde vara trött.
Jag och Sandra åkte på hoppträning, Crocket var väldigt pigg och då blir han stark, men Sandran gjorde ett bra jobb. Vi fixade med får och hästar innan vi nu hamnat inne. Skönt!

/A

Kommentarer
Postat av: Ewa

Söt är bara förnamnet...

Postat av: Silva

En bäcä blir aldrig trött....borde du väl veta.
Har anmält till Kungälv....
:)
Tar med vindunk!!
Kram!!!

2008-01-17 @ 22:12:01
Postat av: Anna

Jaaaa men visst är han söt, å tur är väl det för annars.... *s*
Silva, välkommen rummet är ditt as long as... you know!!

2008-01-17 @ 22:14:17
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback