Summa summarum....

  • Gick jag upp 11? Näää trots ställd klocka och ett sms från grymAnfian, så kunde jag inte släpa mig upp förrän halv 2 
  • Solade jag? Näää det hann jag ju inte då, men jag gick en redig promenix med hundarna i värmen
  • Åt jag frukost lunch lr middag? Nääääääää det hann jag ju inte heller, men jag ska laga lite kvällsmat nu!!
  • Simmade jag Bööb? Jaaaaa och han var så redig att både flytväst och linor fick försvinna idag :)
  • Vallade jag? Jaaaaaaaaa och det gick mer än 50% bra!! Har även bokat in mig på söndag hos Henrik igen.
  • Tror jag att jag kommer stiga upp tidigare i morgon? Mmmmm kanske eftersom Sandran startar vid 2 så vore det en fördel.
  • Kommer jag vända tillbaka dygnet? Förmodligen inte eftersom jag ska på galej i morgonkväll.
  • Spelar det nån roll? Nä inte så värstans :)

Funderar på att dra till Mosse på söndag då det är tävlingar där och det hade varit lite ball att se, men det är klart då kan man ju inte gå upp kl 2, men det kan ju vara värt att släpa sig upp tiiiidigt för att se lite goa ekipage där nere ;)

/A


Kommentarer
Postat av: susanne

Äh tycker du ska njuta och vila på din lediga dag!

Du sliter som tusan till vardags! Tack för trevligt besök!

Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback