SOL

Lööööövly Böööb

None

Shit va skönt med fint väder, snacka om att man blir piggare och gladare med en gång :) Idag har jag gjort lite ärenden, städat å grejjat. Hundarna har fått sitt, 2 långa promenader plus att jag vallade lite med Tinan.
Tina har börjat löpa nu och jag fick faktiskt ha henne kopplad på promenad nummer 2 då hon helt bara ignorerade mig och var typ 500m framför mig hela tiden. Total dissning kan man kalla det. Men faktum är att hon på vallningen faktiskt lyssnade bra och skötte sig fint. Kul. Skulle ha vallat i morgon hos Zonja men som vanligt kollade jag inte kalendern och dubbelbokade mig. Jag har ju simtid med Bobben och det får jag nog se till att göra, då jag inte varit där på länge. Stor ide med simkort om man inte använder det....

Nu ligger iaf alla djuren utslagna i hundgårdarna och de ska nog få vara ute en stund till då det är så skönt ute... och rent inne ;) 4 hundar märks...

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Njut i det härliga vädret för mig med,här regnar,blåser och är kallt,brrr...Kul att Tinan skötte sig så fint i fårhagen.Vilar sig Bob till lägret?;0) Fin bild på din sötnos!

Sköt om dig och ha en supernajs dag!

Kramelikram

Postat av: Anna

Hmmm ja han vilar sig i form... :S Eller han sjöng opera i bilen medans jag vallade med Tinan ;)

2008-06-25 @ 13:10:08
Postat av: Melina

åh guuud vilken fin border! :O

2008-07-21 @ 13:59:31
URL: http://milinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback