Frostigt



Vaknade ganska sent idag, hade en galet hemsk mardröm i natt. Hatar när man vaknar och är helt iskall i hela kroppen av skräck och denna ville inte ge sig av direkt heller utan jag fick gå upp lite. *brr* läskigt!!

Hade bestämt tid med Ann för lite vallning, men vart lite sen. Körde helt kort. Tina fick göra som hon ville, hon lyssnar ju inte ändå ;) Bob och jag körde vidare på det invanda spåret men kryddade med lite delningar och singlingar. Får lägga lite krut där, då herrn fuskar lite ibland.

Trollan gick kanon idag, jösses, så vill jag att Bob ska gå helt klart. Dom är på g!! Fint såg det ut.
Efter träningen blev det en skön promenad i det krispiga vädret plus att jag fixade för ungarna i stallet så de skulle slippa idag.

Nu har vi fikat med lussebullar och lite glögg. Blir nog en tidig kväll för mig idag.

Tjing
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback