Ge mig mer snö :)

Åhhh vad jag älskar detta vädret!! Blir så glad, går å bara myser, lyckorus i kroppen.
Vaknade dock lite sent då mina takfönster var fulla av snö vilket gjorde det mörkt i den lilla lyan :) Ut med djuren som for som tokar på ängen, glada över snön. Skippade frullen då Crocket väntade i stallet på att bli klippt, sen var det affären. Kylen var nämligen smärtsamt tom när jag kom hem efter alldeles för många dagar hemifrån ;)
Promenad stod sen på agendan men jag lyckades tydligen få med mig världens mest otränade karl, då det stånkades och hamnades på efterkälken typ hela tiden... hmmm å jag trodde jag var otränad *flin*

Nu har vi lagat lite saffransdoftande fisksoppa, my favorite, och jag lär inte göra många knop utan ska bara ligga å mysa i min lilla soffa!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback