Idag har jag

Bloggat på min hemliga hemliga blogg. Rätt kul faktiskt :P
Jag har oxå tillsammans med Ann varit hos Peter och vallat. Skriver mer om det i morgon och då  kommer i ett bildspel oxå!
Blivit utmanad av värmländskan
Victoria
Det handlar om att tänka över veckans händelser och dela med sig lite

...ser jag på: Mina barn när de rider samt lipstick jungle
...lyssnar jag på: Min dotter som tittar mig djupt i ögonen och säger att hon älskar mig:) mmmm mysigt
...läser jag: Inget nu tyvärr, har plöjt det mesta känns det som
...surfar jag: ja tack
...äter jag: för lite och för sällan
...dricker jag: kaffe, kaffe och kanske en kopp kaffe till det
...jobbar jag: ja alldeles för mycket
...bävar jag: ja tyvärr
...måste jag: vaccinera vovvarna och laga bilen
...njuter jag: mmm
...skrattar jag: ja ofta gärna och mycket
...tänker jag: att livet är rätt gött ändå va!!

Nu vill jag veta hur Anns, Hannas och Ann Charlottes vecka varit  :)

Jo förresten har såklart bilhelvettet gått sönder med!

/A

Kommentarer
Postat av: Ett skrivande lantliv

Kul att du antog... roligt att läsa om dina betraktelser i veckan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback