Måndag igen

Mmm nu är sportlovsveckan med kidsen slut. Men vilken underbar vecka vi haft !!! Superväder och mycket umgänge med vänner, precis som det ska vara!! Me like!

Idag var jag, Emelie, Sandra, Felica och Evelinn ute och red i 1,5h, snacka om att det är roligt nu när vi kan rida tillsammans allihopa och jag längtar till vår och sommar då vi kan ta med fika och vara ute i timmar :)

Har ju oxå fått klart min vägg hemma och även väggordet är på plats, nu är det bara en tv bänk som saknas så jag kan fästa upp alla kablar, sen är vi näst intill klara. Känns både skönt och konstigt. Fast iofs trodde jag ju att jag var klar när allt var vitt oxå ;)

Imorgon blir det bankbesök, vallning och fika

/A

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej. kolla på kanal kl 20.00 i kväll.



jag längtar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback