Det rullar på

Japp ännu en dag då jag inte fått gjort mycket. Hade en tandläkartid kl halv 2 så det blev inte nån beach för mig idag. Handlade lite innan jag åkte till Kerstin en vända för att hämta det jag glömt :( Upptäckte en lång repa på passagerarsidan på bilen, tydligen nån trevlig prick som parkerat lite tätt *grr* Men har jag tur kanske jag kan polera bort den, får ta ett snack med J i morgon!

På kvällen blev jag lite rastlös och drog till Ann på kaffe innan vallningen. Najs! Sen bar det av till hagen, jag hade värsta vallstassen, kjol och flipflops, fantastiskt flott och lätt att trippa omkring i. Jäjä jag lever i det nu och vägrar ha andra varma kläder och skor på mig, det blir regn snart nog.

Bob går från klarhet till klarhet. Idag fick vi se att han själv anpassade sitt tempo mot fåren flera gånger och jag går heller inte med nästan alls på fösningarna. Jag kommer att växla lite där, att gå med och inte, så han inte fuskar eller blir osäker, så i morgon blir det nog riktiga dojjor, så jag kan gå med och tala om att han är min duttiaste vovve *s*

Vi fortsätter även med delningsträningen :)

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Vilka härliga dagar ni har med både simning å träning i fårhagen,tjusigt med kjol å flipisar.=)

Här ska löparskorna på till kvällens träningspass,hehehe...

Sköt om er väl och ha en mysig kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback