Kaaaablaaaaaaaaaaaam

Japp, tycker att jag borde blivit van vid käftsmällar vid det här laget men nu var en ny på ingång och den slog till som en smäck igår. Båda hästarna akut sjuka. Från att tro att jag skulle kunna lägga mig en liten stund på soffan så blev det luren i örat för att snabbt som tusan få dit de resurser som behövdes. Tack snälla alla inblandade och speciellt tack till Carina för enormt stöd och hjälp. Trillade in strax efter 9 igår kväll och istället för att sova innan nattjobb i natt blev det stallbesök och vetrinärprat. Men nu kan vi bara vänta. Tillsyn medicinering och hårt hållna tummar.
Så gick det med att jag hade pengar över denna månaden... jäjä Jag älskar mina djur!!

/A

Kommentarer
Postat av: kerstin

va har hänt ????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback