*Brrrrrrrrrrrrrrr*

Shit pommes frites va kallt det var idag :/ Tog på mig för lite kläder när det var dags för dagens vallpass, frös som en hund ;)
Jag och Bob kör vidare på vår träning och ja det går framåt och det är bara att hänga i!! La idag på lite singlingsarbete.. hmmm undra om jag gjorde rätt :P Får kolla av med P på måndag.
Lookback börjar sitta fint, han tittar bakåt när jag säger det, så vi ska fortsätta utveckla det. 2 bra pass hade vi idag. Dock lite lite olydigare i fösningarna, men skärpte upp sig!!

Även Ann och Carina var pp idag. Bra för då får man lite naturliga pauser :) Trolla var idag lite olydigare men det känns som att iom att Ann börjar köra mer hela övningar, där Trolla utmanas så kan det ibland bli svårt och då kommer olydnad. Bara att kämpa på!!

Efter vallningen tog jag med vovvsen på en promenad. När man rörde sig var det inte lika kallt utan ganska najs med lite snö i vinden. Fixade stallet åt tjejerna så de bara kunde rida efter maten. Nu har jag fixat middag för i morgon oxå, så det bara är att värma. Thai, igen... mmm gott e det.

Tina är ju hemma och hon är inte jättenöjd :( lite spänt hemma och Bob ligger och morrar. Töntar, lek istället!!

/A

Kommentarer
Postat av: Marie Söderbom

Bob verkar fin. Såg att ni anmält till Bråfors i dec. Vad kul. Då ses vi kanske där :)

Marie med syrran Soe brorsan Roy o huliganen Hugo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback