Dax...

Jag och Bob har legat på lat sidan gällande träningen. Mycket pga att jag jobbat alla dagar utom torsdag då jag tog mig friheten att vandra i timmar och sen spendera kvällen i trevligt sällskap.
Nu har jag 3 pass kvar på denna maratonjobbinsatsen, sen blir det 4 dagars ledighet innan jag ska på det igen.
Kommer att jobba ganska mycket framöver som det ser ut, mycket pga att jag ska kunna vara ledig lite mer senare.

Idag har vi iaf varit nere en liten stund och Bob är fortsatt fin och sammarbetsvillig. Det har hänt en del med den killen och vi känns som ett team nu. Körde även lite hanteringsövningar med delningar på håll, samt singling. Det är övningar som Bob tar på största allvar och man kan se hur han verrkligen går in för det :)


Tack alla för gratulationer som kommit :) Det värmer!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback