Sömn

Men alldeles för lite sömn i kroppen så gav jag mig iväg till hagen. Ojojoj vad hände, idag gick ju Bob finfint, het, fort, men bort med all tveksamhet och rätt blev det i hö å vä oxå :) Jag har nu anmält till IK2!! Jag är iofs upptagen den helgen men min förhoppning är att jag ska kunna styra om lite :/

Vi promenixade även denna vindstilla soliga höstdag vid havet, mycket folk i omlopp, det gäller att ta vara på dessa dagar :) Glada är vi, och i helgen blir det tävlingar om allt stämmer.. har ju barnen och de har agilityavslutning, så jag hoppas att tiden räcker till för oss!!

/A


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Lycka till i helgen!

Kram

Postat av: Anna

Tackar ,, och även till er va!?!

2009-10-09 @ 22:27:24
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Silva & ludden...

Grattis gumman.....att du äntligen har lärt dig skilja på hööööööger & väääääänster! Good luck i helgen, kör så det ryker du & Böbblan.

2009-10-10 @ 08:22:28
URL: http://123minsida.se/luddbollar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback