Dummelidum

Idag när jag sent om sider vaknade, så hade de flesta redan haft en heldag ute typ... jaja thats life. Såg iaf att ena dottern hade problem med sin häst och kastade på mig kläder och gav mig av för att hjälpa. Detta resulterade i en härlig ritt med kidsen och en polare. Men jeeezzzezzz va mör jag blev i benen, galet!! Jag kommer förmodligen inte kunna gå i morgon... men men det gör inget för det var kanon kul att rida och nu ska jag nog försöka se om jag kan rida lite mer igen. Hundarna var förståss med och jag kan inte fatta hur mycket ork de har. Djup snö och full rulle hela tiden och ändå är de inte trötta utan leker!!!! Leker??? De leker väl aldrig !?!

/A


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Tassade in för att önska er en riktigt trevlig

"Alla Hjärtans Dag"

Hoppas benen inte är allt för möra efter ridturen.;0)

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback