Trööök trööök trööök

Ja fasen va jag tycker det är trist nu. Man kan gå nog så många PW med hundarna, men det är ju inte därför jag har dogs... Vill träna, vill utmanas, vill lura på lösningar och framför allt kolla av genom tävlingar.
Men nu har jag inte tränat ordentligt sen sista tävlingen. Hade iofs otroligt bra träning när jag var hos P sist men nu vill jag köra länga avstånd, förbereda mig för min första IK2a... men det lär inte ske, utan jag får helt enkelt gå ut på min första tävling med bara närarbete i ryggsäcken. Dessutom jag jag tränat lika många gånger detta år, som jag normalt gör på en vecka :P Men men det är samma för alla eller hur!! På måndag drar jag till P igen och kör lite inomhusträning :D

Har börjat en utbildning på jobbet som kommer hålla på tills efter sommaren, det är kuligt!!

/A




Kommentarer
Postat av: Silva

Tack för lite surr i luren.....behövs nog lite oftare. Vi biter ihop.....Kram!

2010-03-04 @ 18:38:14
Postat av: Anonym

Ja.. när det blir lite bättre gångväder så träffas vi en kväll å promenixar oxå tycker jag!!

2010-03-04 @ 22:13:17
Postat av: Ann-Charlotte

Vi tränade i ridhus förra helgen,wow,kändes hur stort som helst när man bara har pytte små 25or att träna i nu.Kul att ni ska åka hos P och träna.=)

Ha en supermysig helg!

Kramizar

Postat av: anfia

gummsan <3



Ska vi ta en kaffe nån dag?

snart kan vi ta lång promenix i skogen :)

Ring nån dag då du har liiite tid över vettja :)

Kramar om dej

2010-03-07 @ 06:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback