Öland

Då sitter jag här i soffan med en kopp kaffe och en go känsla i kroppen! En underbar helg på Öland är precis avslutad och jag och Bob har debuterat i IK2!!
Målet vara att gå runt banorna med en lydig hund!
Hur gick det då?

Bana1 Dag1
62p varav 40 på hämtet. Stöd i utgången, vingligt under hela fösning och crossgrinden bort, tid slut tratt! Men Bob var i hand och vi gjorde så gott vi kunde.

Bana2 Dag1
85p varav 45 på hämt!! WOW en 9e plac av typ 60 starter
Här var vi mer med och den fållan Bob gjorde kommer jag nog aldrig få uppleva igen.... jööössses

Bana2 Dag2
Här bröt vi på crossen då Bob inte var i hand för 5öre utan körde helt efter eget huvud. Men fint hämt 44p

Bana1 Dag2
73p varav 33 på hämtet
Här var vi inte på linje en gång under framdrivningen därav de låga hämtpoängen men resten av banan var han fin!! Lite hetsigare än innan, mycket pga trötthet! Här tycker jag delningen var det som var bäst!!


Fan va kul!! Lilla unga Bob, han höll ihop en hel helg på ett fint sätt. Och jag var faktiskt inte nervös alls utan bara taggad som tusan!!
Tack hela goa gänget som var med, det var skitkul!! Och det blir repris nästa år helt klart!!
Grattis till Zonja som gjorde 2 superrace med Zting och kom 3a enadagen och 2a andra, vilket ekipage!!

Nu blir det soft idag, med en cykeltur i em

/A







Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Åh va kul,grattis till finfina rundor!=)

Grattiskramar till både dig & finfina Bob.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback