Tävlingsdax är alltid spännande med Bob the kinderegg



Yes, när alla lämnade mig hemma för att åka till Gotland och Skåne, så fick väl jag och Bob köra 20 min till Ryk! Rätt lagom faktiskt :)
Igår seglade vi in vid 11-snåret och körde en IK2 i 26° Härligt :) Jag tyckte Bob skötte sig jättefint. Fick dåligt på hämtet men kan inte riktigt säga varför, sen var han stundtals finfin på fråndrivningen, bra delning å sen kom vi till fållan å där startade probsen... En tacka envisades med att hoppa upp rätt på och förbi mig medans de andra stod snällt. Jäkligt onödigt, så tillslut tog vår tid slut, men vi är lika glada för det :) Tror vi fick 66p

Idag var det upp tidigare och IK1 stod på schemat. Första rejset var bra, lite otur med flocken men bra i övrigt, sen andra rejset hade Bob ätit raketbränsle.. HERREJÄVLAR vad fort det gick, galet!!!! Flocken for som värsta bisvärm runt fältet med Bob efter och sist kom jag bedjande om att Bob kunde lyssna på mig *flin* Bob tog in dem i fållan så de nästan smällde i staketet och sen for de ut igen och han delade på eget bevåg efter att ha kört runt dem en stund till.... hahahahaha ja tid fanns ju. Den hunden.... Han e MIN!!!!! :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback