Veckan..

Måndag:  Träffade en polare som jag pysslade lite med ;) E kom å bodde och jag cyklade en mil!
Tisdag: Jobb och lite vallning.. oinspirerad konstigt nog
Onsdag: Jobb å fika m E
Torsdag: Promenad med dogsen tidigt efter att ha lämnat av E, fika och bus med A, jobb såklart
Fredag: Upp till Z, vallning m Bob, svårt men nyttigt. Jobb till sena natten
Lördag: Långpromenad i Svartedalen, fika och så klart jobb hela natten
Söndag: Sova sen jobb!

Å sen börjar det om... så därför känns uppdateringar inte helt inspirerande

/A

Kommentarer
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

Postat av: Hedvig

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 11:16:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback