Borta lääängeee och ingen helguppdatering!

Oj oj oj nu känns det att man varit iväg länge. Jag kom hem rätt sent igår från Norge, där jag varit på logostik kurs ett par dagar. Lite segt när det kom så direkt på lägret!
Hemma frodades både lamm och vitsippor och det var skönt att komma hem!
Idag tog jag med Tina till jobbet för att det var dags  för vallning med Linda. Det var ju igentligen meningen att jag skulle köra lydnad men jag kunde inte hålla mig när Linda skulle iväg!  
Blushy 2
Konstigt, jag trodde aldrig att vallningen skulle ta över lydnadsträningen, men för tillfället så kör jag nästan mer vallning än lydnad och det är så himla roligt!!

Tina var kanon duktig idag och hon lydde faktiskt riktigt, riktigt bra!!  Jag är supernöjd med henne!
När Linda körde, märkte man spår av nerver, men Myzan gjorde riktigt fina hämt och fråndrivningar så jag tror hon kan slappna av!! 
Innan vi åkte och vallade tog jag och Tina en timmes promenad i Fontin och det var helt ljuvlig, underbart väder och miljoner vitsippor, våren är verkligen underbar!!

Jag kommer att göra en sammanfatting av lägret på hemsidan i helgen med bilder och div så ni får kika in där, men just nu är ögonen för tunga så det blir till att vänta lite till!  Smile 

Här kommer ialla fall lite kvällsdåliga bilder på lammisarna. De har blivit döpta till Pelle (spräcklig), Raoul och Rut (svarta). Vi får se om det blir mer lamm till helgen!!   

43263-70

43263-71






Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Ååååå vilka söööta små lamm!!!Skönt att allt har gått bra,när du varit ut på turne;-)
Ser fram emot att få se alla(350)fina bilderna fr lägret,=D...
3-vlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback