Lägerdags

Ja, så var det dags igen... för läger! Denna gång blir det gränsvallarlägret i Örebro. Det är 3:e året för mig men skillnaden detta år är att jag ska köra spåret i stället för söket. Det är med blandade känslor kan jag säga, men ska jag ut och köra lägreklass spår så är det väl detta jag får rikta in mig på.
Jag drar i morgon direkt efter jobbet, sen blir det förhoppningsvis härliga dagar med mycket träning.
Det bästa med detta läger är människorna och upplägget. Det brukar vara oerhört effektivt och man hinner köra både spår, upplet, lydnad och platsliggningar innan det är dags för middag på kvällen.
Vädret ser dessutom lovande ut!!  
Sunshine  


Så vad har då hänt idag? Jo jag tog bara en promenad med Tina idag, sen har jag mumsat en god härlig middag med familjen. Nu ska jag försöka packa.... blööäää det är ju så himla trist. Nackdelen är att jag inte kan packa bilen idag då den är på verkstad. Hoppas nu bara att den blir klar i tid för mig i morgon!

Jahopp go vänner... nu blir det tyst från mig ett tag!

Ha det gott






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Aha, då antar jag att du inte är med på träningen imorgon :(

Postat av: Ingrid

Ha så kul på lägret förresten!!!

2006-04-19 @ 21:36:54
URL: http://www.bapsi.net
Postat av: Anna

sorry... men läger kan man ju inte missa!!

2006-04-19 @ 21:37:46
URL: http://hem.passagen.se/bc-tina/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback