Skitväder, bio och kamplek

brun och svart

Idag har det verkligen inte varit min dag. Jag började med att försova mig och därmed komma sent till jobbet . Mycket pga att Warroo lät som han skulle dö i natt med harklingar av sällan skådat slag. Det lät som han hade akut andnöd och något enormt i halsen.  Jag vaknade typ varje timma pga detta och var därför så trött när klockan ringde att den bara gick rakt in i nån dröm jag hade! Väl på jobbet kändes det nästan som semester och jag fick tårta till frukost då en kollega fyllde år vilket fick mig på gott humör igen. Gottans.
Efter jobbet var det bio inbokat med kidsen och av nån anledning hade jag intalat mig att jag hade gott om tid... vilket var helt fel och stressen var ett faktum. Vi kom in på filmen när den precis börjat och inte hann vi köpa godis heller  
Feeling Blue Lite popcorn blev det i alla fall till de små barnen.  Vi såg på Ice Age 2 och den var jätterolig! Faktiskt bättre än ettan tyckte jag!! Det är ganska avkopplande att göra nåt sånt emellanåt då det tenderar till att bli mycket hund, häst och får på vardagarna! 

När jag kom hem stod regnet som spön i backen, som det gjort mestadelen av dan när det inte snöat förstås!! Men det var bara att fixa med alla djur samt ta en promenix med hundarna. Warro är enormt lyhörd när man är ute och jag hade honom lös hela turen ihop med Tina. Hade han varit min hade jag satsat på söket, för han är så smidig och belönar sig otroligt med folk!! Han har dessutom jättebra kamp och föremålsintresse!! 

Tina för dagen: Något bättre, örat är forfarande som det är men inte värre.  Vi hoppas på fortsatt pigghet.

    






Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Jasså hade du oxå en sån där dag då man bara ville stanna kvar i sängen,samma här,pust!...Jag har tydligen missat nåt men vad har hänt med Tinas öra?Hoppas att hon kryar på sig snabbt!
Nu är det bara 1 vecka kvar,sen kommer vi till Gbg!Whiihooo!
Ha en skön helg!

Postat av: Christina & Busligan

Hoppas Tina kryar på sig... men Warroos harklingar- är han förkyld eller? Hälsn från den Nojjiga uppfödarn

2006-04-07 @ 09:52:52
URL: http://www.busligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback