Uppflyttning

Ja så var det då dags, igen. Jag hade fått en återbudsplats i Lilla Edet, på appellspåret. Men när jag vaknade i natt av att regnet fullkomligt öste ner, så ångrade jag mig rätt rejält. Jag hade hört att planen var urkass, som på alla andra klubbar och Tina har ju känts föga inspirerande denna veckan! Men, men, det var bara att packa sig iväg! Från att ha varit 11:a st som skulle tävla var det bara 4 stackare som dök upp.
Lite dåligt  var att det var bara en som ringt återbud, resten hade bara uteblivit. 
Vi började med lottning och som vanligt drog jag spiken. Ut till spåren. Det var blött och geggigt som bara den. När jag släppte på Tina på spåret så gick hon i slow-motion.... pulsen gick upp ordentligt på mig men hon gick noggrant som bara den. Vi kom runt, phu!  Thumbs Up Det var uppenbarligen ganska svåra förhållanden, för de andra fick 5:or och nollor i spåret. Mycket vatten och friska vindar!

Tina kändes lika trist på lydnaden men skrapade ändå ihop en hyfsad poäng tycker jag! Konstigt bara att de moment som var sämst idag, normalt är hennes paradmoment  
Hmm Jaja skit  idet, vi är äntligen uppflyttade och vann! Nu kan vi äntligen börja fokusera på annat!!
Tack lilla Kerstin för att du kom och fick mig att tänka på annat, vi hade rätt kul där vi sprang och nervös-kissade överallt!!  Burst Laughing 


Tjingtjing






Kommentarer
Postat av: Thomas

Grattis :-)

2006-04-02 @ 21:28:17
Postat av: Silva

Grattis gumman!! Skitkul att det är gjort nu iallafall.Nu är det bara att blicka framåt mot...ja...blir det spår eller sök nu??

2006-04-03 @ 07:04:04
Postat av: Anna

Tackar!! Ja du Silva. Hade ju helst kört sök, men det blir spåret, ett tag till :-)

Postat av: Anfia

Massa GRATTIS :)

2006-04-03 @ 16:03:56
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

STORTGRATTIS till uppflytt och vinst!!!Ni är så otroligt duktiga du & din fina Tina.=D
Grattiskramizzar Ann-Charlotte & tjejerna

2006-04-03 @ 21:56:59
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Heléne

Grattis till uppflyttningen!
Ha det gott!
Heléne

2006-04-04 @ 14:09:33
URL: http://eassa.blogg.se/
Postat av: Kari og Emma

Grattis, du og din fine Tina var suverent best og fortjente virkelig uppflyttningen!
Hilsen fra Kari og Emma - som var heldige denne dagen!

2006-04-05 @ 09:48:49
URL: http://home.no.net/wildgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback