Dagarna flyter på

Den senaste veckan har kantats av feber, febriga barn och lite hund. Förra veckan var ju Emelie sjuk, denna veckan var det min och Sandras tur. Vi har legat i feber, men Sandra var väl den som fick det värsta, 5 dagar med feber. Själv piggnade jag till på fredagen, vilket jag var glad över då vi skulle på bröllop på lördagen. Bröllopet var kanonkul, med god mat och härliga människor. Jag höll tom tal till min kompis Susanne och hennes man Anders. Hehe, det var lite nervöst men tydligen väldigt uppskattat, dels av brudparet men även av släkt och vänner. Det känns ju alltid lite skoj!! Sen dansades det rejält så båda jag och Emelie hade lite träningsvärk i headbangar musklerna    Head Banger

Vi har oxå hittat en trevlig häst till Emelie, och nu ska vi bara hålla tummarna för att han ska gå igenom besiktningen. Jättespännande!

Jag och Tina har tränat yttepytte lydnad och även kört runt fåren lite. Nu måste jag få fixat min fålla i veckan, för det är dags att ta bort baggarna. ska bli skönt att få bort lammen så det kan bli lite ordning på fåren igen.
 
Ny vecka, nya tag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback