Idag har jag bara roat mig.

Idag bar det av till Liseberg, där åkpass inhandlades snabbt som ögat. Det var väldigt lite folk vilket var helt kanon, då barnen gärna åker allt ca 4-5 ggr på rad. Det kom en hiskelig regnskur när Janne och Sandra var uppe i Balder  Rainy Men dom var vid gott mod efteråt ändå. Vi gick in och lunchade och när vi kom ut var regnet borta och solen kikade fram igen. Vi åkte som galningar i 5 timmar sen var vi helt slut och drog oss hemmåt. Kul är det ialla fall. Vi fick med oss en del vinster från hjulen oxå, det blev stora påsar chips och choklad. Jag som skulle hålla igen för att komma i den där klänningen..... jaja det är ju 2 veckor kvar till bröllopet jag ska på. *s*

När jag kom hem fick jag ialla fall tummen ur att fixa in min nya hemsidelayout samt nya adressen
www.bc-tina.se  Så vad tycks? Det är Malin( www.bruksras.se ) som hjälpt mig med denna. Tack för detta!!

Tja vad kan jag mer berätta, kanske lite om nya huset... Ja det är då 180kvm med stor inhägnad tomt, stall om 6 boxar samt paddock. Need I say moore? Det känns sjukt roligt att vi fick det. Längtar tills vi ska flytta!





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att du gillade layouten :-)
Härligt med ett nytt hus att trivas i!

2006-08-10 @ 20:49:33
Postat av: Anna

Den är jättefin! Du är kalasduktig!

Postat av: Heléne

Supergrattis till det nya huset!
Det ser verkligen kanonfint ut, var ju som bekant inne o kikade på Hemnet oxå!
Det händer en hel del då man är borta en vecka!
Hoppas att allt går smidigt med flytten!
Ha det gott!
Heléne

2006-08-11 @ 21:47:58
Postat av: Anna

Ja det känns så kul! Hoppas ni har det bra ni oxå och att semestern var härlig!

2006-08-11 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback